DAGENS

Dagens humör: GLAD!
Dagens mående: Just nu är jag förbannat mätt!
Dagens borde: Hämta hem min cykel från jobbet.
Dagens frisyr: Nytvättat, utan en enda produkt i.
Dagens planer: Ta mig till stan och träffa erica + hämta cykeln.
Dagens vill ha: Jobbet i stockholm!
Dagens längtan: Stockholm!
Dagens fundering: Undra om någon vill hämta min cykel åt mig?
Dagens beroende: Musik
Dagens tråkigaste: Har inte hänt något tråkigt än. Men att hämta cykeln kommer bli tråkigt.
Dagens tidning: As usual: Buslätta korsord!
Dagens låt: Sverige - Kent

Kommentarer
Postat av: Paula

har du varit i stockholm eller åker du dit nästa vecka? :)

2010-08-20 @ 18:39:54
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0