DEN HÄR SKA JAG GÖRA BARA FÖR ATT DEN ÄR TRÅKIG. VARJE DAG.

Dagens humör: Pms deluxe. Kom som en blixt från klar himmel också! Jävla skit.
Dagens mående: Mår väl bra ändå, faktiskt. Känner efter väldigt ordentligt nu ska ni veta. Har inte ont någonstans. Mår inte dåligt. Nä. Jag mår bra.
Dagens borde: Hjälpa mamma med att klippa gräset kanske. Men jag är för sur för det.
Dagens frisyr: Sjukt tråkig. Eller, haha! Den är som den alltid är. Hängandes. Inte nytvättat.
Dagens planer: Ta mig hem från månsåsen på något sätt och sen hänga med erica!
Dagens vill ha: En systemkamera.
Dagens längtan: Emmaemmaemma.
Dagens fundering: Varför pms kan få mig att bli ett monster.
Dagens beroende:  Skulle väl vara en viss twinny då.
Dagens tråkigaste: Bilresan till och från månsåsen.
Dagens tidning:  Har jag inte läst än.
Dagens låt: The thanks I get - Erik Hassle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0