EN SAGA

Sagan om det mobbade suddet.

Hej jag heter Malin. Mina kommpisar mobbar mig för att flickan i huset alldrig suddar med mig hon suddar jämmt med dom andra sudden.

Jag är ledsen för att flickan alldrig suddar med mig hon suddar jämt, jämt med dom andra men alldrig med mig. Flickan tycker om härtan och jag är ett rosa hjärta varför suddar hon aldrig med mig dådå?

Hjälp retstikorna kommer vad ska jag jöra dom kommer närmare och närmare och dom är här.

SLUTA RETAS FÖRESTEN KOMMER FLICKAN NU OCH JAG HAR HÖRT ATT HON SKA JÖRA LÄXAN OCH OM HON JÖR FEL SÅ KANSKE HON SUDDAR MED MEJ HA! NEJ SATANS 1 + 1 BLIR INTE 7 SUDD VART HAR JAG SUDD sa flickan. Här är mitt finaste sudd hjärtat.

En fin saga jag skrev i första klass. Så rörande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0