FÖR ALLT VI DRÖMDE EN GÅNG

OKEJ!
Såhär känns det såhär efteråt:
Bra intervju, fick inte alls många frågor utan mest information om skolan och hur de arbetar (jag behöve liksom inte ens säga tre bra och dåliga saker med mig själv! Jag som hade planerat...). Dock sa hon att det var vääldigt många som sökt tjänsten och i morgon har hon hur många intervjuer som helst, och detta sa hon på slutet, och då kände jag liksom.. fan. Jag kunde ha gjort bättre ifrån mig! Men hur som helst var jag mig själv och svarade nog bra på de få frågor hon ställde.

För övrigt var det kanske hur mysigt helst på den där skolan. Rätt liten och alla lärare som jag träffade var så extremt trevliga så att.. ja. Jag skulle fan göra vad som helst för att få jobba där. GAAHHHH!

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha kubiseeeen

2010-08-24 @ 17:07:26
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Karin

jag håller fortfarande tummarna! :D

2010-08-24 @ 21:51:49
Postat av: Paul Bergström

Håller tummarna :)

2010-08-25 @ 12:33:37
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0