FREE FALLIN'

God morgon dåå!
Sitter hos Emma, har precis ätit frukost och ska snart göra mig i ordning för dagen. Intervjun står först på schemat och sen tänkte jag gå en sväng på stan och hoppas på lite fikasällskap av Oscar, om han inte är fullt upptagen med plugg, vilket inte skulle förvåna mig.

Tack pulan för hjälpen (och paul!), dock har jag frågat om negativa saker hemma och där säger dom bara att jag är slarvig och icke ordningsam. Hm, vet inte om det är något som är värt att nämna? Haha, det löser sig nog. Jag kommer på något i stundens hetta!

Förresten älskar jag Stockholm. Jag känner det så jävla väl när jag är här. Det känns liksom som hemma så fort man kliver av tåget på centralen. Det här med tunnelbanor är så jävla mycket min grej! Wiho. Här ska jag bo!

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Vill också..! :)

2010-08-25 @ 12:32:37
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0