I WANT YOU TO KNOW ME

Tänkte tydligen göra en lista på 100 frågor om mig själv. Om jag orkar, det visar sig. Frågan är bara om ni orkar! Gör ni det, så gör ni det bra!



1. Namn: Elin Karoline Andersson
2. Smeknamn: Ekub? Nja. Det är lite utdött. Finns inte så mycket smeknamn på Elin. Världens tråkigaste namn?
3. Ögon: Färg eller? Blå.
4. Längd: 165 kanske.
5. Hår: Blonda och bruna slingor?
6. Syskon: Emmmmaa!
7. Tycker du om att sjunga i duschen: Jag försöker ibland. Men det känns bara weird eftersom jag vet att alla i mitt lägenhetshus hör det då. 
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Brukar vara ganska bra akustik där så varför inte?
9. Födelsedag: 12/12
10. Stjärntecken: Skytt.
11. Bor: Östersund.
12. Kön:
Tjej. Lol.
13. Höger eller vänsterhänt: Höger.
14. Vad söker du i ett förhållande? Haha! Ömhet. Hahahaha!
15. Har du någonsin varit otrogen? Nej.
16. Civilstånd: Har ett förhållande med desirée och hennes pojkvän, skulle man väl kunna säga?
17. Har du en bil: Nääää. Inte en egen.
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig? Inte vet jag. Men måste väl säga Audi Q7(?) så att desirée blir nöjd... 

Favorit frågor:
19. Film:
The notebook är ju en klassiker.
20. Favoritlåt: Just nu ligger run to the hills och rock the night med hellsongs högt upp!
21. Band/Sångare: Åh, det här kan ta tid. Damien Rice, Melissa Horn, Håkan Hellström, Billie the vision & the dancers, LasseW, Säkert!/Hello saferide osv. osv. osv.
22. TV: Two and a half men. Ensam mamma söker. Bonde söker fru. Osv.
23. Skådespelare: Ola Rapace!
24. Skådespelerska: Svårt.
25. Mat: Kött!
26. Favoritnummer: 12.
27. Tecknat: Hatar tecknat!
28. Disneyfigur: Ingen.
29. Färg: Beror på vart den ska sitta. Men rosa funkar nästan jämt.

Kärleksliv:

30. Planerar du att skaffa barn? Näe inte direkt.
31. Vill du gifta dig? Så småning om.
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? Meeen när jag är redo vore väl bäst.
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig? Lol.
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig? Haha, ja, massa barn!
35. Har du en Pojk/Flick-vän? Ja. Sa jag ju!!
36. Är du förälskad? Lite kanske :))))
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon? Nääääe.


Välj det du tycker bäst om:

38. Musik/TV: Musik!
39. Pojkar/Flickor: Båda är gulliga.
40. Rosa/Orange: Rosa.
41. Festar/Sitta hemma: Eftersom jag har en vit månad nu så föredrar jag väl att sitta hemma. Inte ensam dock.
42. Sommar/Vinter: Sommar.
43. Dag/Natt: Dag på dagen och natt på natten.
44. Hänger/Tar det lugnt: Vaa?
45. Tråkigt/Roligt: Asså. Roligt?

 

Om dig som person:
46. Konstiga ord:
Vårtgård.
47. Vilken skola går du i? Jag går inte någon fucking skola.
48. Har du tagit droger? Jaa, men inte med flit.
49. Vad tänder du på? Oj det kan ta lång tid. Kanske får ägna ett helt inlägg om det? ;)
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten? Ända hem!
51. Hur skum är du? Haha! Det får någon annan svara på :)
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på? Går faktiskt inte att bara säga fem stycken. Jag har fått äran att lära känna de bästa vännerna i hela världen och det är inte få!
53. Vad tycker du om själsfränder? Eh? Är väl jättebra om man hittar en sån?
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän? Så fan heller!
55. När grät du sist? Jag minns inte! 
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer? Varför killar gillar bröst och varför tjejer överanalyserar exakt allt!
57. Är du glad? Japp! 
58. Varför? För att det är tråkigt att vara sur.
59. Vilken sak kan du inte leva utan?: sak? Mobilen. 
60. Kärlek eller Lust? Allt i ett.
61. Silver eller guld? Silver och guld.
62. Diamanter eller pärlor: Pärlor.
63. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång. 
64. Har du någonsin badat naken? Nej, inte ens i badkaret.

65. Sover du med gose djur? Nej.
66. Har du några piercings? I tragus. 
67. Vilken färg har dina underkläder just nu? Svart och vit.
68. Vilken låt lyssnar du på just nu? Nu är det bara tv:n som hörs.
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer? 0167
70. Vart vill du åka på din smekmånad? Till iran eller irak kanske.
71. Vad är det mest romantiska du vet? Ingen aning.


Resten får sväva i ovisshet:

72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Vart han har händerna. Daah.
73. Favorit sport? Kubb!
74. Vad gör dig glad? Det mesta.
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa? Har inte bestämt mig än riktigt. Men någon Damien Rice tror jag.
76. Bär du kontaktlinser eller glasögon? Nepp.
77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått? Att allting löser sig och att det finns en mening med allt. Tänker man så är det lite lättare att leva.
78. Har du vunnit något pris? Säljtävlingar på jobbet har jag ju vunnit. Trisslotter i all ära, men.. kom med något nytt!
79. Vilka är dina framtidsplaner? Komma ifrån Östersund, först och främst.
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft? Hörselgångsinflammation. Ta öroninflammation och multiplicera det med 1249. Så illa var det! (Hade iofs halsfluss samtidigt. Uääk.)
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck? Skräck!
82. Över telefon eller personer emellan? Personer emellan.
83. Kramar eller pussar? Båda.
84. Vilken låt reflekterar du dig med? Ingen speciell tror jag väl.
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till? Lägg av. 
86. Har du några fiender? Det tror jag inte. Eller jag kan ju inte veta om någon ser mig som sin fiende. Men från min sida är det cleant.
87. Vad är du mest rädd för? Spindlar och salladshuvuden.
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd? Rik såklart.
89. Vad är klockan i Albanien just nu? Tjaaaa. Cirkus 18 kanske? Ren gissning nuva.
90. Du har 24 timmar kvar att leva. Vem tillbringar du mest tid med? Då festar vi hemma hos mig! Alla som vill får komma för då skiter jag i grannarna som bara klagar!

91. Har du mött Jul-Tomten? Ja. Flera gånger!
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Vem är E.T? 
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om? En av de jag tycker om pratade jag med för bara någon timma sen.
94. Världens bästa serie? Two and a half men, vänner, andra avenyn och mia&klara.
95. Har du några husdjur? Nä.
96. Vad har du för E-Mail adress? [email protected]
97. När var det sist du var ledsen? Vet inteee!
98. Är du en alkoholist? Näeje.
99. Väldigt onödig info: Min vänstra tutte är större än den högra.
100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet? Ja det var jobbigare och tråkigare än vad jag trodde!



Då så! Hur många orkade sig igenom hela?
UPPDATERING: HAHAHA! jag råkade visst glömma bort hela "favoritfrågor" så där satt fortfarande svaren som tjejen innan hade svarat. Men nu har jag ändrat till mina svar iaf :))

Kommentarer
Postat av: patricia

I did ;)

2010-08-12 @ 02:14:49
URL: http://fernandez.blogg.se/
Postat av: Paula

haha jag gjorde. men har du aldrig badat naken ens i badkar? jo det måste du ju ha gjort, iallafall som liten haha

2010-08-12 @ 10:53:47
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0