NU BEHÖVER JAG HJÄLP, HÖRRNI!

Sitter och funderar och förbereder mig inför intervjun i morgon.
Den värsta delen under en arbetsintervju är ju lätt då man ska säga tre positiva samt tre negativa saker om sig själv. Däremot tycker jag att den positiva delen är lättare att säga än den negativa. Jag menar, man kan ju säga vad som helst som är positivt. Men när man berättar sina negativa sidor måste man ju ändå passa sig lite för att inte säga fel!


Till grejen då: Kan ni inte säga tre positiva och tre negativa saker om mig? :) Thänks.

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Nämn mig, de måste va positivt :)

2010-08-23 @ 14:26:23
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: Paula

Positivt: Du är engagerad, glad och lättsam. Negativt: jag vet faktiskt inte. haha fråga din mamma och pappa för dom brukar vara duktiga på sånt!

2010-08-23 @ 15:28:16
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0