There’s still a little bit of your song in my ear

Jag har fortfarande Sandra här. Min sandri. Det är underbart men i morgon lämnar hon mig men förhoppningsvis åker jag efter henne till huvudstaden där hon hör hemma. Där jag också hör hemma. Tror jag.

Vi har tagit flera avsked nu, jag och mina fruar. I fredags med middag och mys. I lördags med kalas för världens finaste Malino. Hur mycket tårar som helst. Separationsångest! Har aldrig känt såhär tror jag. Jag har blivit så himla känslosam. Jag vill bara gråta och skratta hela tiden. Det svider samtidigt som jag är så himla glad att alla börjar leva sina liv och gör saker som de vill. Vi kommer ju att ses igen, flera gånger om! Vi ska hälsa på och träffas så ofta det går! Mina fruar. De bästa i hela världen. Har aldrig älskat som jag gör nu. Ni är så speciella. Unika.

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Vill också till huvudstaden... :(

2010-08-30 @ 14:09:30
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: Paul Bergström

Sv: Jaaa! :O men jag vill ha något vettigt jobb också, och en vettig lägenhet.. Suck!

2010-08-30 @ 14:41:45
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: Paula

man måste inte veta vart man hör hemma än elin, nu är tiden som vi ska göra misstag och ta reda på vad vi vill och vad vi behöver. jag vet inte heller vart jag hör hemma, men då är det bra att man har hemma för det kommer ju alltid vara hemma, eller hur? även fast östersund kanske inte är roligast i världen haha ;) PUSS SKA VI SES SNART?!

2010-08-30 @ 15:27:15
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Mallan

Puss!!!!!

2010-08-31 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0