THIS IS THE FIRST DAY OF MY LIFE

Tjatjaaaaa!
Har hängt i lugnvik ikväll. Blev bjuden på hamburgare och andra avenyn. Heeelt fantastiskt! Apropå ingenting laddade vi ner och såg human centipede också. UÄÄÄK vilken vidrig film. Fyfan! Och till råga på allt så klev jag rakt på en mask på väg till bussen också! Fyfan då var det nära att kräkreflexerna ba "tadigiröven" och spydde ut all hamburgare. Meeen.. det gick bra ändå.


För övrigt ramlade jag nästan rakt ner i backen när jag och dessan var på väg på OK. Hur pinsamt? Folk i bilen bredvid verkade ju i alla fall vara roade!

Imorn blir det tidig uppstigning för mig iaf. Faffa kommer och hämtar mig runt 10 för att tillsammans besöka månsis. Det blir trevligt för jag har inte träffat han på tusen år. Och han är bäst! Bästa, bästa faffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0