IF THE LIES DON'T TOUCH YOU, THE TRUTH WILL

en ny blogg. äntligen!

nu är jag liksom redo igen. redo att ge det ett försök i att få ner mina tankar och everything i bild och text. kommer bli nice, jag gillar det redan. och blogg.se är köng.

jag har jobbat idag. och igår. 10 timmar blev det igår. tänk er att sitta framför en dataskärm i 9 (hade ju en timmas lunch!) timmar och säga saker som: "hej och välkommen till bonnier tidskrifter du pratar med elin", "okej har du ditt prenumerationsnummer?", "jo, du måste betala den fakturan eftersom du aldrig har sagt upp din prenumeration", "okej, då lägger jag ett avslut här så är du välkommen åter". mycket mer än så är det inte.

sådär då. första inlägget i den nya bloggen. hoppas att mina trogna läsare från den förra bloggen hänger kvar nu då. alla sju typ :))

Kommentarer
Postat av: Paula

KLART JAG ÄR HÄR!!!!!!!!!!!

2010-08-03 @ 19:39:56
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0