VILKEN FÄRG HAR SJÄLEN, ÄLSKLING?

Gah vilken lång dag! Klev upp 06.20 i morse för att hinna med tåget hem till Öset som gick 07.58. Sandra, världens bästa Sandra åkte med samma tåg som mig för att bosätta sig i min lägenhet i en vecka. Helt fantastiskt!

Halvtvå kom vi hem och på en sekund tog jag mig till jobbet för avskedsfika då jag slutar där nu. Sad but true. Hehe. Okej, inte så jävla sad om jag ska vara ärlig. Efter farvälet drog jag och Desirée en snabbis på stan för att handla hårfärg och lite kyckling för att sen gå hem till mig och underhålla en stockholmsbo. Hähä. Nice dag men helvete vad trött jag är nu! Sooovdax nu vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: twinny

pusss

2010-08-26 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0