WHEN WE GROW UP

Herregud!
Igår drack jag cider. Idag har jag varit död.


Det fanns alltså en anledning till att jag slutade dricka cider och öl. Jag är tamefan allergisk mot det! För lite mer än ett år sedan drack jag två öl och deckade och sen dess har jag passat mig för öl. Igår drack jag inte ens fyra cider och en halv öl. Var tvungen att gå hem innan vi drog till krogen och idag har jag legat i sängen i princip hela dagen! (Tvingade mig själv till en promenad). Alltså. Det är så pinsamt! Men hädanefter blir det endast vin för min del (med undantag för minttu och jäger förstås!). Och snälla: Ser någon mig höja en cider/öl mot min mun. Stoppa mig!

Bra. Då har vi rett ut det. Nu ska jag dö lite till och fortsätta kolla på en film som jag har stoppat och playat om hundra gånger nu. Hatar att titta på film! Finns det något som man blir mer rastlös av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0