You are my sweetest downfall

nu är det onsdag. nu är det den första september och höst. jag går fortfarande i sandaler men det är bara för att jag alltid glömmer hur kallt det är innan jag går ut. och för att det är jobbigt att knyta converse. jag är hur glad som helst för arbetsintervjun förresten! på onsdag nästa vecka, den åttonde, åker jag ner till stockholm igen. det kommer bli mycket upp och ner nu, men det gör ingenting. bara jag fixar mig ett jobb i huvudstaden.

Ligger i sängen nu och ska snart sova. Two and a half men och carla bruni gör mig för tillfället sällskap. Det är fint men en grej som inte är fint är att jag inte kan andas på kvällskvisten. Astma liksom. Hur kul är det? Förr i tiden hade jag bara ansträngningsastma och behövde bara ta medicin när jag ansträngde mig (höhö, ganska självklart kanske) men sen ett år tillbaks har jag behövt en starkare medicin som jag måste ta fyra gånger om dagen. FYRA GÅNGER! Och vet ni vad det värsta är? (Okej, det värsta är att jag inte kan andas utan den) Det är att den kostar fan flera tusen kronor. Eller nja, men ca 800 kronor kostar en sketen liten medicin i månaden!! Nu har jag iofs gått på högkostnadsskydd ett tag, så sist tog jag ut tre mediciner direkt för ynka noll kronor. Men nästa gång jag måste köpa skiten måste jag punga ut stora pengar. Har jag valt att ha astma eller???? Äh, skitsamma. Nu ska jag sova! Puss och god naaaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0