YOU BELONG TO ME

Jajust, igår var jag hos ebba i järpen med karro. Det var riktigt trevligt! Vi lagade tacos och sen fick vi smaka ebbas hemmagjorda muffins! Vi kollade även på filmen från våran klassfest i ettan. HAHA! Alltså shit vilka småfjortisar. Herregud! Men kul vare!

Ikväll ska jag till desirée och äta middag och sen blir det några avsnitt andra avenyn! Mihi bäst!

Just det! Det blir nog inget oslo för min del då jag inte känner att det kommer bli så bra. Tyvärr alltså! Men jag känner inte att det är norge jag vill till. Nä, sverige och stockholm lockar så mycket mer just nu!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh, jag vill ju att du ska määääää! Säg bara till om du ångrar dig gumman! :)

2010-08-11 @ 18:08:03
Postat av: pebben

nice då behöver ju vi inte vänta 20 år!!! :D

2010-08-11 @ 18:30:10
Postat av: Paula

MEN HURRA DÅ KAN DU JU STANNA MED MIG ETT TAG :)

2010-08-11 @ 19:24:49
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0