YOUR HAIR WAS LONG WHEN WE FIRST MET



Fick värsta rycket. Tänkte att nu städar jag hela jävla lägenheten. Började med mitt rum, dammade, torkade, dammsög, rensade osv. Sen ba: Ska jag möblera lite? Alltså.. Kan möbler vara så jävla tunga? Jag har svettats, flyttat, burit, plockat, dragit och lyft. Sängen var värst. Den gick liksom inte att bara dra från en plats till en annan för att tv-bänken stog i vägen. så den fick jag lyfta! Och inte bara lyfta litegrann, utan jag var tvungen att lyfta den över mitt jävla huvud för att få runt den. Herregud! Och jag vet inte ens om det här blev bättre. Därför ringer jag mamma nu, så får hon säga. Men ni kan ju ändå säga vad ni tycker, ni som vet hur det såg ut förut. Bättre eller sämre?

Kommentarer
Postat av: Paula

jag tycker det blev bättre. det ser som större ut nu :)

2010-08-05 @ 19:39:48
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Paula

förresten, bra jobbat kubiiis :)

2010-08-05 @ 19:40:04
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Mallan

det blev braaaa! :)

2010-08-08 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0