Dag 16 – Min dag

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Hehehe. Jag vaknade runt 10 av att solen sken in genom mitt fönster. Det var en härlig morgon att vakna till måste jag säga! Känns som att jag inte har sett solen på flera år. När jag tagit mig upp plockar jag ihop mitt hem, städar lite inför besök av mina kära. Slötittar på reprisen av idol och väntar in mina gäster. Tillslut dök Emma och Oscar upp och de sjöng ja må hon leva väldigt vackert. En stund senare kommer Karin och så fikar vi lite rulltårta, ballerina och lussebullar. Det var trevligt och vi hade en mysig stund tillsammans. Emma och Oscar åkte lite senare och Karin stannade till middagen då vi köpte en kebabrulle. Hon gick när jag behövde kolla på reprisen av bonde söker fru. Och sen dess har jag bara chillat, pratat med Lizette och  längtat hem. Nu är det nära! En otroligt bra och skön födelsedag/bakisdag. Tack för den, tack för alla gratulationer och tack för presenter :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: CARINA

grattis igen :)

2010-12-13 @ 03:39:57
URL: http://carre92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0