jag ska dansa fastän hjärtat brister

alltså, finns det något värre än att kliva upp ur världens varmaste och skönaste säng? tror ibland inte det. jo att tvätta förstås..
men nu är jag less på att frysa. jag vill till något varmare. bara för några dagar alltså. tur att det faktiskt planeras en tripp i januari. det om något skulle vara behövligt! den här veckan kommer gå fort, som alla andra veckor då. ikväll har jag möte på jobbet, imorn ska vi på julbord, på onsdag.. okej, händer ingenting speciellt än så länge, på torsdag kommer desirée och johannes och de stannar tills på lördag. på lördag ska jag ut och fira att jag fyller 20 och på söndag ska jag bjuppa på tårta till de som kan och vill! wohoooo. alltså, julen och hemresa närmar sig med sånna jävla kliv. helt underbart! det värsta är att julen kommer gå lika fort den också. men det får bli ett senare bekymmer! ha en bra dag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0