Kyss mig så att nånting händer, slå mig så nånting blöder

Igår var jag på Säkert! med Emma och Lina. Det var magiskt som vanligt! Annika är en jävla gud på scen. Tack för den födelsedagspresenten syster! Kunde verkligen inte bli bättre! När jag kom hem slocknade jag direkt och sov ut i tolv timmar, så jäkla behövligt! Sen jag vaknade har jag städat. Och då menar jag verkligen städat! Så nu luktar det citron i hela lägenheten och jag ser inte ett dammkorn eller ett smuts någonstans! Jag har bytt sängkläder och bytt ut mina blommiga soffkuddar till lite mer juligt bruna kuddar. Om någon timma kommer Paula till Stockholm för att övernatta hos mig. Det ska bli mysigt! Och tiden fram till jul kommer gå så himla fort, nästa vecka kommer min Twinny och Johannes, sen fyller jag år och sen äre typ bara en vecka sen åker jag heeem! ÅÅÅÅÅ vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Paula

myspys duuuu :) <3

2010-12-04 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0