och jag låtsas hellre hela livet för att behålla det här

Haha alltså åh.
Jag hatar när man kommer hem från jobbet, äter middag och sen tänker att man kanske ska vila ögonen en stund. Det är ju ändå några timmar kvar tills bonden börjar liksom. OCH SÅ VAKNAR MAN TIO ÖVER NIO. Så himla drygt :(( Missade hela programmet...
Sen är det skit eftersom jag förmodligen inte kommer kunna somna när jag går och lägger mig. Fast jag är skittrött. Eller jättetrött. På jobbet får man inte säga "skitgott", "skitbra", "skitroligt" osv. Jag blir rättad nästan hela tiden. Har ni tänkt på hur ofta man säger något med skit i början? Eller det kanske bara är jag.

Pappa ringde iallafall och skulle berätta att det kommer komma ett stort kuvert (som kanske inte ens kommer rymmas i brevlådan...) till mig imorn eller på fredag, som jag måste öppna på söndag... LOL! Hur ska jag klara det då?? Jag är känd för att vara en nyfiken jävel. Men jag ska klara det. Jag ska det.

Bara för att jag sovit i några timmar nu så känns det precis som att det är tidigt på morgonen nu, jag är nästan redo att börja gå till jobbet. Varför skulle jag ens vila? Så himla skitdumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0