om det inte finns himmel fredrik, varför föddes man snäll?

haha alltså åååå.
var bjuden på julbord på värsta flotta stället av jobbet ikväll.
det var show och skitmycket mat såklart.
och vad händer? karin säger: ååh, det här var gott! smaka!
jag ba: okej
tar två tuggor. stannar upp. känner hur det kliar.
är det nötter i köttet???
jaaa..
okej. får panik, gråter lite, det svider, kliar och gör ont.
går till toaletten och låter karin hålla mitt hår när jag spyr rosa spya.
en snäll dam hade allergitabletter i sin väska. jag hinner se hela showen och åt fruktsallad.
men medan alla mina arbetskollegor är mätta och belåtna efter en stor, god julmiddag sitter jag nu här och är hungrig. dåligt!!!!
hade annars en myyyycket trevlig kväll med mina fina kollegor :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad trist gumman!

2010-12-08 @ 07:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0