snälla kom närmre

Nu har Paula lämnat mig för Östersund. Parasit-staden. Haha! När man inte bor där längre så är det tillåtet att skratta åt er. Alltså, bajs i vattnet? Ni måste liksom koka vattnet innan ni kan använda det. Jag skulle nog inte palla det. Meen, jag kan inte skratta åt er så länge till för snart åker jag hem och tvingas koka mitt vatten jag också. Skitstad! Nåja. Tur att den har fina människor i alla fall.
Idag är det andra advent och om en vecka fyller jag år! Tänk att jag också skulle få fylla tjugo va?! Vilken grej! Jag kommer också få befinna mig på bolaget. För det är väl enda skillnaden va?
Säkert! spelas konstant just nu. Jag har ju alltid älskat Annika, men för att förstå hennes låtar krävs det att se henne live. Man upptäcker så mycket nytt i varje låt då. Hennes nya skiva har jag inte alls förstått mig på tills i fredags. Nu förstår jag allt! Hon är så jävla bäst.

Till något annat: Jag har köpt lite födelsedagspresenter/julklappar till mig själv. En ringdisplay som rymmer 70 någonting ringar och två ringar! Tycker att jag förtjänar mycket presenter i år så jag kommer nog åka in till stan och handla lite mer. Till mig själv alltså.

Kommentarer
Postat av: MALIN

fattar inte ringgrejen

2010-12-06 @ 16:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0