cant stop thinking about starwars baby

vet typ inte vad jag ska skriva för det finns liksom inget att berätta.
åkte till vallentuna igår. restid typ hundra år! men det vare värt! middag och mys med finisar! idag har det varit jobb och sen åkte jag och karin till stan och gick runt runt runt. åt sushi och drack te. vi har en tävling på jobbet om vem som går längst. stegräknare på alltså! dock så glömde jag sätta på mig min igår så mitt lag ligger liksom efter pga mig!!!! dåligt. 14000 steg idag ändå. borde väl vara okej?


imorn är det jobb och sen middag med arbetskollegor. torsdag halloweenfest och på fredag slutar vi klockan ett!!! skönt. tror att jag och karin ska se vad stockholms uteliv har att erbjuda då och på lördag ska vi förmodligen åka till IKEA! wohooo bra vecka råå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0