Dag 02 – Min första kärlek

Jahaja, hur börjar man det då?
Det var sommaren -04, jag var tretton år och jag hade precis varit tillsammans med en gangster från Torvalla som jag bara var tillsammans med för att vara tillsammans med någon.
Skulle faktiskt kunna citera min gamla dagbok eftersom jag beskrivit varje känsla väldigt noggrant där, meeen den är ju som inte här i Stockholm utan den ligger nog nerpackad någonstans i Jämtland. Så jag får försöka ändå: samma dag som jag gjorde slut med gangstern var jag och Nathalie ute och tjuvrökte på en fotbollsplan. Vi hade typ en cigarett var och var "jättesugen" på många fler. Vi var alldeles förtvivlade och visste inte huur vi skulle få tag på mer då vi ser en moppe som har blått neonljus under och vi vinkar in honom, han stannar.

Vilken hottie det var! Ojojoj. Vi frågade om han kunde fixa cigg åt oss och det kunde han, så han tog sin moppe och åkte iväg och kom snabbt tillbaks med varsin cigg åt oss. Han stannade och pratade med oss ett bra tag och vi bestämde att vi skulle ses allihopa dagen efter och så fick vi hans msn. Jag minns inte riktigt, men jag har för mig att vi skrev med honom hela kvällen och natten sen och dagen efter kom han till oss med sin coola moppe.

Den här killen hette Erik och han var 17 år. Han skulle alltså börja tvåan på gymnasiet (jag vet, här inser man att han faktiskt var en tönt. Körde moppe och raggade på trettonåringar.) Den här kvällen är vi sugna på mer cigg, jag visste att gangstern från Torvalla hade, så jag ringde honom och fick köpa tre stycken för typ trettio spänn (!). Meen, hur skulle vi få tag på dom då? Jo såklart, moppen!

Jag fick sitta bakom Erik och jag minns att han bad mig hålla om honom. Heheh, då var jag nöjd! Åkte till gangstern och han såg ju lagomt paff ut att jag kom på en moppe bakom en mycket coolare kille än han. Vi åkte tillbaks till Nathalie och när hon gick iväg för att prata i telefon blev vi kära. Sen den dagen var vi med varandra varje dag i tre veckor, sen gjorde han slut för att hans mamma tyckte att han var för gammal för mig. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så förkrossad. Jag led i flera månader och jag slutade inte tänka på honom förrän typ två år senare. Jag vet, det låter kanske sjukt. Men jag var så iinnnihelvete kär i den killen! Vi hördes aldrig mer, förutom exakt två år senare då vi hookade på yran och sen i någon vecka till. Sen aldrig mer. Har hört rykten om att han har barn nu. Haha! Så kan det gå. Men det var iallafall min första kärlek.

Kommentarer
Postat av: twinny

åååh äälskar den här berättelsen :D

2010-11-18 @ 10:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0