Dag 04 – Det här åt jag i dag

Det här måste väl ändå vara den tråkigaste dagen av alla trettio? Jaja, vi kör!
Till och börja med har jag tryckt i mig två ipren och fem alvedon under hela dagen, tack vare mitt sköna öra! Iofs kanske det inte räknas till vad jag har ätit, hähä. Till frukost på jobbet tog jag en lingongrova med smör och skinka på och en kopp chaite med mjölk. Sen fick jag tre ballerinakex som man inte får (kan) tacka nej till. Till lunch lagade karin en morotssoppa som en förälder på dagiset gett henne, den var god! Till det var det en kesoröra med pesto, men eftersom jag är en allergiker fick jag keso blandat med örter. Smarrit! Till mellis fick vi hemmagjord hallonkräm med mjölk! Till middag lagade jag i ordning sesamnuggets från hälsans kök och stekte champinjoner. Nyss åt jag världens godaste macka från ica med massa frön på.

hahaha huuur intressant?
(förresten: fan vad glad jag blir av kommentarer från oväntade personer! kul att ni läser och kul att ni äntligen kommenterar ;) keep it up!)

Kommentarer
Postat av: karin

haha! du och dina nuggets, du kommer att bli en liten nugg!

2010-11-18 @ 21:25:19
URL: http://malinkarin.blogspot.com
Postat av: MALIN

jag har ätit en ciabatta med smör, skinka, ost och gurka. sen åt jag lax, potatis, grönsaker och hollandaisesås. sen åt jag ett äpple och drack vatten. om du ville veta det likzom! HIHHIHIHIHI

2010-11-18 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0