Dag 06 – Min första kyss

God morgon!
Startar dagen med min intensivbloggning. Dag sex.
Om man räknar bort alla ryskaposten-kyssar och dylikt så var min första kyss med Torvalla-gangstern.
Den var inte särskilt speciell, inte särskilt mysigt och inte särskilt god. Vi satt på hans sängkant och bara gjorde det. Heheh. Minns det som igår. Jag hade en ljusrosa munkjacka på mig och ett vitt linne under. Jag minns att jag hade gruvat mig för den här stunden hur länge som helst, hur gjorde man? osv. Men under tiden tyckte jag att det var det enklaste ever.
Höhö, kul va! Hejhej Torvallagangsern!

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Jag kommer ju från lugnvik, fattar inte!?

Nerååå :)

2010-11-20 @ 13:52:28
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: Paul Bergström

Sv: HAHAH fucker!

2010-11-20 @ 16:20:25
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: torvallagangstern

hej hej.......

2010-11-21 @ 01:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0