Dag 08 – Ett ögonblick

Haha! försökte verkligen komma på något speciellt ögonblick i mitt liv, något känslosamt eller speciellt på något vis. Meeen, fantasin är inte så bra idag så det får bli något så simpelt som det här ögonblicket. Vi festade. Vi var ute och det var skitkallt och båda två var aaaaskissnödiga. Verkligen på kissa-på-sig-gränsen. Vi satt oss mitt emot varandra för att uträtta våra ärenden. Vi reste oss upp och insåg hur olika stora kissblåsor vi har. HAHAHA. Tror ni vi skrattade lite då eller? Äh, jag tycker i alla fall att det var skitkul och det är ett ögonblick jag sent kommer glömma. Heheheh.

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Sv: Mäh, taskigt att glömma mig liksom :O

Haha ja flytta tillbaka till ås. Du kan inte bo i sthlm, känns fel :)

2010-11-23 @ 11:38:51
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0