Dag 10 – Något jag är stolt över

  • Att Malino är kandidat till länets lucia i Östersund (Smsa LT LUCIA 6 och ditt namn till 72001 eller gå in på ltz.se för att rösta på henne).
  • Att min syster är klar med sin sjuksysterutbildning till jul.
  • Att jag lyckades få ett jobb och en lägenhet på Lidingö.
  • Att jag har de finaste vännerna i hela världen.
  • Att jag har fått disciplin när det gäller städning. Det ser inte ut som ett helvete här längre. (Och det kommer förhoppningsvis aldrig se ut som ett igen heller).
  • Mina vänner, min familj och mina släktingar för att de är de är.
Äh. Det här var ju skitsvårt! Nöjer mig såhär. Finns säkert mycket mer jag är stolt över, men det orkar jag inte komma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0