Dag 11 – Mina syskon




Jag har ett syskon. Det är en storasyster som heter Emma och hon är 26 år. Trots våra sex år emellan oss så är vi rätt lika. Vi har samma humor och skrattar nästan hela tiden när vi är med varandra. Vi har en sån där humor som ingen annan skulle förstå sig på! Emma är den mest osjälviska människa jag vet. Hon sjunger och spelar gitarr och har skrivit många fina låtar och på torsdagar sjunger hon i kör. Hon är sjukt upptagen så om man vill umgås med henne så får man boka in det i tid! Jag har tur som hinner träffa henne en stund imorn, och det bokade vi i måndags! När jag var i trettonårsåldern berättade Emma att hon var homosexuell. Det var något jag inte kunde acceptera till en början för att jag var rädd hur mina kompisar skulle se på det. Om det är något jag skäms för i livet så är det verkligen det. Jag är stolt över min vackra storasyster! Emma flyttade till Stockholm för hundra år sen ungefär, och innan det så var jag bara en liten skitunge i hennes ögon, så våran "vänskap" har vuxit till sig med åren och det är jag så otroligt glad över. Jag har alltid älskat min syster och har alltid sett upp till henne! Och det kommer jag aldrig sluta göra. Hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-11-28 @ 08:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0