Dag 13 – Den här veckan

Måndag(s): Försov mig så att jag vaknade tio minuter efter att jag börjat jobba. Sprang till jobbet och var där tjugoöver! Ändå rätt bra gjort tycker jag? Vanlig dag på jobbet (något tröttare kanske, hähä).
Tisdag: Idag försov jag mig inte efter att ha somnat med mobilen några meter ifrån mig så att jag verkligen var tvungen att resa på mig för att inte somna om. Kom till jobbet, åt frukost, hade gympa med de minsta barnen (imponerade genom att sätta bollen i korgen (baskethålet)), åt god lunch som Karin lagat; kyckling, potatis och apelsinsås!! Smakade som romerska båkar typ. Smarrigt! Lekte och bakade pepparkakor, åt mellis; varm choklas och rutig macka med baconost, lekte lite till och slutade fyra. Gick hem, chillade, gick till tåget och träffade mina arbetskollegor för att tillsammans åka till stan, äta på max och sen gå på en föreläsning om typ självkänsla med Kay Pollak (som har gjort filmen Så som i himlen, min favvofilm!!) och sen tog vi en taxi hem och nu sitter jag här och ska strax sova.
Onsdag: Ska inte försova mig, vanlig jobbdag med bad. Seen kanske jag drar ett spinningpass om jag känner mig pigg. Det är lite som att det ligger en förkylning över mig som bara väntar på att få träda fram så jag vet inte om jag kanske borde vila och låta den försvinna.
Torsdag: Helt vanlig dag. Börjar nio och borde inte försova mig då. Nej: Jag ska inte! Slutar fem och sen dååå??
Fredag: Vanlig dag med ett jävligt roligt slut: Jag och Emma och hennes kompis ska på Säkert! som också är min födelsedagspresent från henne. Fantastiskt!!
Lördag: Jag vet inte vilken tid, men Paula kommer och ska spendera natten hos mig. Fiiiiint! Jag och Karin funderar på att ta med henne till Mysingen och äta finmiddag om Karin har blivit bättre i sin förkylning.
Söndag: Don't know. Mys med Pulan!

Kommentarer
Postat av: Paula

14.05 landar jag på arlanda, så tar jag arlanda express så senast 15.00 är jag nog på centralen :)))))

2010-12-01 @ 11:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0