du är rätt ung jag är äldre än du men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll

shhhiiittt asåe. idag har jag städat hur mycket som helst. dammsugit, dammtorkat, plockat undan alla småprylar, diskat, rengjort spisen, diskbänken, handfatet, badkaret och toaletten. tänkte till och med vattna blommorna nu! snacka om ett cleant hem just nu! imorn ska jag tvätta alla mina kläder också! kan ni förstå att det kommer bli den första gången jag tvättar i tvättstugan sen jag flyttade hit?! i början tvättade ju mamma åt mig när jag var sjuk och sen har jag bara tvättat på jobbet! så det blir spännande. hehehe. försöker göra om lite här hemma som ni ser i inlägget nedanför också! var in till stan en sväng efter all städning och köpte lite nödvändigheter. synd bara att man är paank. lön nu tack :)))) nä nu ska jag vattna blommor och sen ska jag tända ljus och njuta av hur rent jag har det! pööösss

Kommentarer
Postat av: KArin

Hahahahahaha!!!!!! RUBRIKEN!!! :D

2010-11-20 @ 20:46:15
URL: http://malinkarin.blogspot.com
Postat av: MALIN

kul, vi har också städat idag!!! jag och mallan alltså! inte emil, han stekte pannkakor!

2010-11-21 @ 01:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0