du säger ingenting, det säger allt

nu äre robinson på tv och sen blir det hellenius hörna och sen är det äntligen sovdax! imorn ska jag få vara med under vilan på dagis! HAHA underbart! det betyder att jag kommer få sova middag!! ni ska bara veta hur avis jag är på alla som får sova efter lunch varje dag. iofs är det bara barnen som ska sova, men eftersom jag är jag och jag har ont i örat skulle jag få ta mig en tupplur på en madrass imorn. fantastiskt jobb man har!

ikväll har jag badat för första gången på fleeera veckor. fick inte bada pga min såkallade sjukdom för några veckor sedan. minns ni det? när jag levererade deppinlägg varannan sekund typ. det är sjukt hur man ena dagen kan må så dåligt så att livet känns helt värdelöst och nästa dag mår man hur bra som helst. jag har bestämt mig för att aldrig någonsin må dåligt för något onödigt. nu vet jag ju liksom hur det känns att vara på botten. mitt öra nu till exempel, jag har fruktansvärt ont och jag hör verkligen ingenting! för bara någon månad sen hade jag lätt stannat hemma från både jobb och sociala aktiviteter pga av det här men nu känns det liksom.. onödigt. varför ska jag ligga hemma och tycka synd om mig själv när det faktiskt inte är synd om mig? för några veckor var det synd om mig! det tycker jag verkligen för då visste jag knappt hur man klev ur sängen utan att falla ihop. hehe ja skit samma! jag badade och det var nice! har köpt ett badskum från lush som kanske luktar godast i världen. mmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0