du vet inte om det än men det kommer att bli du och jag tillslut

Idag åkte jag och Karin till Elfvik och tog en timmas promenad i duggregnet. Det var grått och kallt men mysigt ändå! Sen har jag tvättat hur mycket kläder som helst och ingenting blev torrt i torkskåpet! Så himla drygt. Nu hänger liksom all blöttvätt runt i hela lägenheten. Jörgen (spöket) kommer nog vara rätt irriterad i natt, tur att Karin kommer och sover med mig så vi är två mot en.

Idag är det tre veckor tills jag fyller år och nyss insåg jag att ingen av mina föräldrar har frågat vad jag önskar mig, så jag ringde hem och berättade det. Utan att någon ens ville veta. Lol. Mamma hade tydligen bakat 12 sorters kakor och än var hon inte klar. Jag sa ju det! Hon är sjuk. Men julfikat i Månsåsen den 26:e december brukar vara lyckad. Tack vare alla kakor kanske? Förresten så är alla mina kompisar hjärtligt välkomna dit då! Pöööss

Kommentarer
Postat av: Mallan

åhhhh jag vill!!!!!!

2010-11-22 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0