if you say that you're the one, how come you've been so hard to find

men god morgon!
vaknade i tid idag, hehehe. igår vaknade jag kvartiåtta och började åtta. helt otroligt att jag befann mig på jobbet femöver. nu ären halv och jag har inte ens klätt på mig. MEN SÅ ÄRE! skittrött idag. imorn är det sovmorgon till nio och då är det halloweeeeeenparty hela dagen!! disco, fiskedamm, buffé, utklädnader osvosv. skitkul ska det bli! uuhh, vad trött jag är. det liksom värker i ögonen. hehhe. äh! lika bra att börja göra sig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Sandra

du kommer vara så fantastiskt snygg. förväntar mig bilder på er båda sen, mina så peruksdamer :D :D :D <3

2010-11-03 @ 15:28:38
URL: http://semeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0