in och ut och upp och ner



Haha, tur att man hinner svara henne. Saknar dig mammi!
Gud vad trött jag är! Barn gör en så himla trött i huvudet så det är inte klokt. Somnade i två timmar efter jobbet idag. Så illa är det! Men ja e int bitter! Livet är underbart ändå!
Imorn är det fredag igen. Alltså. Hur snabbt går inte tiden?! Jag fattar inte! LLLOL.
Gruvar mig lite för söndag. Då ska nämligen jag och Emma ut och julhandla. I Stockholm! Serri i korri. Det är vidrigt att julhandla i Östersund för att det är så mycket folk, hur kommer det inte vara här då? Draaaa nånstans. Vi får se om det ens blir några julklappar i år alltså. Kanske blir överkörd av galna stockholmare..
Missade min intensivbloggning igår, och jag vet inte riktigt om jag orkar ikväll heller. Funtar på att gå och lägga mig. Meeennn.. vi får se! Hörshej.

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha leeeennna! :)

2010-11-26 @ 08:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0