insåg att klockan bara var barnet

efter all disk och dusch var ju klockan bara kvartielva. vem går och lägger sig då? inte jag iallafall, så här sitter jag nu med en liten kopp hjortronglögg, tända ljus och felix herngren som enda sällskap. samtidigt tänker jag på norrland och hur mycket jag längtar till julafton. jag önskar mig förresten BARA pengar mamma! inga saker till lägenheten. bara så du vet. hihi. jag och karin ska ju på spa i början av januari så då behövs det money money money. på måndag är det föresten ett abba-spinningpass (apropå money money money) som vore kul att gå på! få se nu. vad händer imorn? ett dagis med hälften av alla barn kommer det vara! MEN HUR SKÖNT? wohoo. alla gamla ska på studiebesök så det kommer bli lugna gatan! sen ska vi på ett zumbapass på sats. har hört en jävla massa bra om zumba så vi får se om det lever upp till mina förväntningar. meeen, inget kan nog slå spinning ändå. häähä. funtar på att börja min lilla lista där nere redan idag, eftersom jag ändå inte har något annat att göra tills jag blir trött. vad sägs? äh. vi kör på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0