parenting never ends

har knappt haft någon träningsvärk alls under hela dagen men nu såhär på kvällskivsten känner jag lite i höger arm. OCH VET NI? jag har typ fått öroninflammation. himla sämst alltså! har haft känningar att det varit på gång i flera dagar men i natt bröt smärtan ut. typiskt! men det hindrar inte mig från att jobba. dock sket jag i spinningen ikväll, inte värt att göra så att något värre bryter ut. plus att hälsocentralen inte vill ge ut medicin utan de vill att det ska gå över av sig själv. så det är bara att härda ut! ipren, alvedon, ipren, alvedon. imorn har jag sovmorgon till åtta! börjar nio och slutar fem. därför tänker jag faktiskt gå och lägga mig typ nu så jag får extreeemt många timmar sömn! lätt värt! somnar jag elva kan jag liksom tjinga in hela nio timmar av sömn! skulle va niceee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0