såg liksom mona sahlin nyss

började jobba 08:00. 08:47 åkte jag till danderyds sjukhus. kom tillbaks till jobbet lagom till lunchen halvtolv där det bjöds på kycklingspätt och quinoa. smarrigt! karin kan hon! lek och stoj och sen till mellis fick vi focaccia. karin kan hon (igen)! sen åkte jag och min plutt till badet och sen slutade jag halvfem. for in till stan, gick till banken, gick till texas och träffade syster för en middag. bättre ställe? sen gick vi till henne och spelade gitarr och kollade på bonde söker fru. sen åkte jag hem. (och ja jag är extremt kändiskåt och blir helt till mig så fort jag ser en kändis. spelar ingen roll vilken kändis. bara det är en kändis.)

på lidingöbanan hem skickade desirée massa roliga sms så jag satt och skrattade. haha på riktigt alltså. tåget var fullsatt och där satt jag. skämdes verkligen men det gick inte att stoppa. det blev ett skrattanfall som resulterade i en hostattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0