som ett leende

skulle vilja att det här var en kul och intressant blogg men det är ju lite svårt att fixa eftersom det inte händer något särskilt kul eller intressant. mina dagar ser liksom ungefär likadana ut varje dag så det är ju värdelöst att skriva om. förutom att det spökar och kryper silverfiskar i min lägenhet finns det inte så mycket kul att berätta om den heller. igår gjorde jag och emma julklappar. och du som sa att du inte ville ha pärlplattor i julklapp (mamma) så kan du ju glömma det! vi kom in i hela grejen och satt nog tysta i flera timmar och bara la pärlor. och snyggt blev det. tro mig! ikväll har jag varit på personalmöte. haha! tänk att man får vara med på sånt nu för tiden. det var ju typ nyss man hörde sina lärare snacka om personalmöten hit och dit. imorn ska jag åka in till stan och fixa bankärenden (hur kul?) och sen ska jag förhoppningsvis träffa emma och göra lite fler julisar. hihihi.
ja. vad blev det här nu då? en uppdatering iaf! hörs hej!

Kommentarer
Postat av: MALIN

det gillas!

2010-11-09 @ 23:44:55
Postat av: MALIN

SAKNAR DIG JA!

2010-11-10 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0