begin to hope

jag är så himla trött. jag har sovit exakt hela dagen. var på sjukhuset vid åtta i morse och kom hem runt elva. sen dess har jag sovit från och till med ett uppehåll mellan halvåtta tills nu. äter tabletter för illamåendet som gör mig helt dåsig. det är skönt att ha första sjukhusbesöket avklarat iaf. de stack nålar i mig och det har aldrig gjort så ont att ta sprutor. på söndag ska jag dit igen och sen på tisdag igen. på tisdag kommer jag vara där hela dagen. ser inte alls fram emot det men det är skönt att få allt det här överstökat.

imorn kommer mamma ner och ska ta hand om mig. äntligen!

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Förstår fortfarande inte vad som har hänt :(

2010-10-15 @ 00:34:25
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: MALIN

åååh jeg savner deg så mycket! och jag önskar att jag kunde ta bort allt det onda NUU! jag tycker inte om att du mår dåligt :(

2010-10-16 @ 15:09:53
URL: http://malinlu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0