bomchickabom

hellu!
idag har det varit jobb från ottan till natta! började åtta och slutade nu. hheheh. närå men typ! från fem till nio har jag och några arbetskamrater varit på kurs om barns språkutveckling samt fått lära oss massor av nya barnsånger. hihihi suuuperkul var det! nu är klockan typ tio och det är ingenting på tvn. eller.. inget på ettan och fyra iaf buhu. lol. närå men jag ska sova tidigt tänkte jag. eftersom det har varit fullmåne nu i några nätter har jag haft det helt omöjligt med att somna! sick att man ska bli så påverkad av något sånt?! men så är det. i natt vid två var jag så klarvaken så jag satte igång att betala alla räkningar plus att jag drog till med en beställning från cdon. hela sex and the city boxen och håkan hellströms bok! NICE! måste till brevik snart och hämta min badrumsmatta också. karin?? äru på? ;)


imorn efter jobbet ska jag, karin och louise åka till stan och gå på buttericks och köpa halloweengrejs till jobbet. sen ska jag och karin på mitt nya favoritcafé (som ska bli karins favvo också. sen ska vi bli stammisar). där ska vi äta middag, kanske dricka pepparkaks-milkshake och så ska vi försöka lära oss sticka!! (KUL VA MAMMA?)

fy vilka fjantiga inlägg jag skriver nu för tiden. pinit ju! men man blir ju som man umgås och jag umgås ju bara med små bäääbisar hela dagarna! hihihihihihi hejdå!!!!

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

Sv: Anställd soldat på livgardet vid kungsängen :)

Hur länge jag är på intervjun? Jadu, beror på vad för resa jag får. Lär nog komma dit med nattåget lördagmorgon och är rädd att jag åker direkt efter testdagen hem lördagnatt.

2010-10-26 @ 22:40:47
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: karin

Jag är på! Och du, jag försökte sticka idag, du måste hjälpa mig att ha kvar motivation och tålamod!

2010-10-26 @ 22:42:39
URL: http://malinkarin.blogspot.com
Postat av: Paul Bergström

Sv: Haha tackar! sen gäller de bara att ställa sig i kö på lägenhet, inte de lättaste! :)

2010-10-26 @ 23:52:00
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: MALLAN

Ja! Jippi! Stickning är kuuul! HIHIHIHI!

2010-10-27 @ 00:10:06
Postat av: Paula

haha men jag vet exakt hur du menar, man blir ju iqbefriad! fast jag har det nog liiiite bättre än vad du har! förresten finns det ett asmysigt café på sveavägen som heter cafe 60 typ :) hur bra som helst, gå dit! pusspuss

2010-10-27 @ 07:37:38
Postat av: Anonym

bra att lära sej stickning.....skriver jag i rätt fält nu?

2010-10-27 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0