det är snart bra

heheee, här har det bloggats mycket. nähhh men det har faktiskt inte funnits så mycket att blogga om. idag är första dagen på två veckor som jag har gjort något annat än att sova. som om inte allt har varit nog dessa veckor har jag fått en jävla förkylning som satt sig på öronen så jag är helt döv. hör i princip ingenting så jag var tvungen att åka till hälsocentralen för att se om det behövdes spolas. nopp. mina öron var helt rena så det här måste bara väntas ut. KUUUL! what else? nä men som jag skrev; det enda jag gör är att sova. igår gick jag och la mig klockan nio. vaknade nio. har precis sovit i några timmar efter besöket på hälsocentralen. som ni har fattat är det inte riktigt 100 med mig. men två sjukhusbesök är avklarade och imorn är det sista på ett tag. det är också imorn the big thing händer. så på onsdag kommer jag förmodligen må bra. jag hoppas i alla fall det. jag har liksom varit hemma från jobbet i två jävla veckor nu. jag är så förbannat less. inte en människa förutom syster och mamma och lite karin har jag träffat. förutom sjukhusmänniskor då. men hur kul är det?!?! förbannade jävla skitliv. så känns det just nu! men det har ni nog fattat.. önskar att jag kunde få träffa några av mina tjejer där hemma eller i norge. tänk vad mycket enklare allt hade blivit då. fan ta avstånden!

Kommentarer
Postat av: sandra

men ringa miiiiiiiiiiiiiiiig <3 <3

2010-10-18 @ 20:33:45
Postat av: Mallan

Du är bäst! Var stark, håll ut, snart kommer de ljusare tiderna! <3

2010-10-18 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0