det går inte ens att beskriva

min rädsla för spindlar alltså!
jag har sett så många spindlar i trapphuset och utomhus här på lidingö! fler än vad jag sett i östersund i hela mitt liv typ! OCH IDAG VAR DET EN JÄVEL I MITT BADRUM! asså :'( jag hatar dom! jag kommer inte våga gå in där nu! har stått med duschslangen och sprutat ner heeela badrummet! toaletten och ALLT! helt översvämmat blev det. måste måste MÅSTE åka och köpa en dammsugare imorn! det här funkar inte! jag ska bli ett dammsugarfreak som dammsuger MINST en gång om dagen! jag är äcklad, rädd och förbannad just nu!!!! FYFAN JÄVLA SKIT!!!!!!! det kryper i hela kroppen på mig. hur ska jag kunna sova nu?!?! spöken OCH spindlar! nää... det går inte. fanfanfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0