har repat mig lite

pappa ringde och undrade vad fan det var som gjorde mig så rädd. det var ju bara en spindel!
det är jobbigt att inte bli förstådd måste jag säga! bara äkta spindelhatare kan förstå min situation. efter mina utbrottsinlägg började jag spruta rengöringsmedel överallt! skurade allt! imorn MÅSTE jag få tag på en billig och bra dammsugare. men hur ska jag kunna frakta den från stan och hit? får för mig att dom är rätt klumpiga.


efter att ha pratat med papi ett ganska långt tag så kände jag mig lugn. han gav mig en massa tips på hur jag skulle göra när olyckan är framme och jag ser en spindel. ta en tidning och dräm till han! så får det bli! hårt som fan ska jag slå, så att han inte har någon chans! men självklart hoppas vi mest på att jag slipper se någon över huvud taget. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0