himla typiskt va

nu är det äntligen helg! idag var det ju meningen att jag skulle på ikea meeen såklart har jag gått och blivit sjuk! har ju torkat snor och pussat på förkylda barn hela veckan så egentligen har jag vetat hela tiden att så fort jag slappnar av och vet att jag inte måste upp på jobb så kommer jag sjukna in. BLÄÄ! by the way är lägenheten min nu. på måndag får jag nyckeln! dock kan jag ju inte flytta in riktigt än eftersom jag inte har några grejer. JUST DÄRFÖR skulle jag ju behövt åka på ikea och köpt en bäddsoffa. fäään!! då blir det tidig uppstigning hela veckan också. om jag inte bestämmer mig för att sova på golvet i lägenheten. det borde man väl klara av?



shit just det. jag bloggar jag aldrig längre så jag har ju inte berättat att lägenheten var riktigt bra! inga jobbiga tapeter bara vitt och lattefärg typ. jag får måla om jag vill så det kanske blir helvitt en vacker dag :))) sen var det badkar i badrummet och köket var större än hemma i östersund. sovrummet hade två garderober och det rymms både säng och lite annat. vardagsrummet är stort så där rymms det en stooor soffa och tvmöbel och både soffbord och matbord! 48,5 kvadratmeter ska jag leva på. på lidingö. herregud vilket flyt jag har haft på senaste tiden. OCH JUST JA! jag ska på idolfinalen också! haha heeelt gratis får jag gå! tack vare jobbet. shit. heheheh. nä. undra om man ska göra sig i ordning och dra en vända på stan ändå? eller är det dumt? kommer jag bli ännu mer sjuk då? viiiilll inte vara sjuk under veckan för jag vill jobbajobbajobba! jag har världens bästa jobb.

Kommentarer
Postat av: malin

vilket flax du har! HIHIHIHI!

2010-10-02 @ 14:48:20
Postat av: Paula

men grymt kubis. det förtjänar du!! pusspuss!

2010-10-02 @ 17:43:10
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0