jessica i am in love with you if you're in love with me too

hejhejhejhejhej!
imorn har jag sovmorgon till nio! skönarre rå! ska äta kräftor med karin i morgon kväll också plus att vi ska åka till brevik och hämta min post som är för stor för att kunna levereras! en badrumsmatta och det från cdon! WIIHO!


idag har jag jobbat och varit på badet med mina små. efter det åkte jag och karin till stan och mötte upp louise för shopping på buttericks (halloweenprylar till halloweenfesten vi ska ha på dagis! kommer bli skitcoolt!) och vet ni vad det loliga är? vi fick köa för att bara komma IN i butiken! lollollol. men väl inne var det nice, så jag tycker att det är bra att dom har kösystem sådär! efteråt tog vi oss till götgatan och tullys för lite middag. vi beställde sallad och jag glömde såklart att fråga om det var pesto på pastan. när jag fick den såg jag ju såklart att det var grönt så jag frågade om det var pesto. visst fan var det pesto! så jag ba: aaahaa.. ja jag är allergisk mot nötter. hon ba: är du jätteallergisk? jag ba: jo, jag är ju det. hon ba: aha... vill du att jag ska göra om hela salladen eller??!?! (?????) jag ba: njaa.. eller.. karin ba: MEN DU HAR JU INGET ANNAT VAL! hahahhaahah. tur man har sån kvinna som henne!

när klockan blev åtta kom vi på att vi var tvungen att åka hem för att hinna på ica innan de stängde. vi hann! och på tåget hem började vi prata om hur det skulle vara om vi var tillsammans, vad vi skulle göra och så. jag trodde att vi skulle bråka om disken och karin tänkte bara på annat... GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: karin

hahahaha! Topp!

2010-10-28 @ 00:04:14
Postat av: MALLAN

Hahahahaha! Karin tänkte bara på annat... LOL!!!! HAHAHAHAHA!!!!

2010-10-28 @ 01:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0