jessica, if you let me in. jessica, then i let you in

goood kväll hörrni!
har inget att göra så jag berättar lite om min dag dåå. klev upp alldeles för tidigt! kvartöversju tvingade jag mig själv upp trots att jag inte började förrän nio (kan ju även tillägga då att jag har fem minuters gångavstånd dit plus att jag kan äta frukost där!) lol. MEN. tioinio inser jag att jag måste gå och har inte ens fönat håret. LITE SEG? drog på jobbet och kastade in en tvätt av mina egna smutskläder (japp vi har det så bra!) och sen gick vi ut på en utflykt. sen har vi halloweenpysslat och inrett med massa vampyrer, spöken, pumpor, spindelnät och allt möjligt! vi ska till och med ha värsta rökmaskinen! kommer bli så gryyyymt!


efter jobbet kom karin och hämtade mig så åkte vi till brevik och hämtade mina pakeeet! håkanboken var helt underbar! jag är så kär i den. ska fota lite så får ni se! helt fantastiska bilder och texter i den! och sex and the cityboxen var också nice! undrar bara när jag ska hinna se på den. på söndagar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0