och som en viskning

HELG!
kom precis hem och ska strax gå till karin för att ta en promenix med henne till gåshaga. vi ska kolla på alla stekarhus tror jag! idag var det en pappa på dagis som sa att det inte hördes att jag och karin kommer från norrland! kuuuul för alla andra som jag har pratat med här nere har sagt: men du kommer uppifrån va? som första mening liksom! LOL! har även konstaterat att det spökar i min lägenhet! har haft känslan hela tiden men liksom stött bort den. dörrar har öppnats och det har hänt massa obehagliga saker. idag vid lunch så sa louise att tjejen som bodde här innan mig hade sagt något om att det spökade här! UTAN att jag hade berättat om vad som hänt! buhuuuu nu kommer jag inte kunna sova i natt. nu ska jag betala ännu en räkning. tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0