People are like songs, I swear. Some found you as a child, and still they’re always there. A boy I once knew was ”Anarchy in the UK” Burned out too quickly but in such a beautiful way. And you are the only one I’ve met who’s ”God only knows”

I liked you the first time I met you
And it grows and grows and grows


har googlat fram magkatarr nu. världens snällaste emma åkte till apoteket och köpte tabletter. hoppas de hjälper för såhär dåligt har jag nog aldrig mått om man bortser från typ halsfluss blandat med öroninflammation osv. hade ett långt telefonsamtal med karin också och allting kändes mycket lättare efteråt. tack finaste! vi planerar kräftskiva nästa vecka i min lägenhet. jag längtar! har skypat med norge också men med internet är det ju helt värdelöst. fuck. måste fixa nytt.

Kommentarer
Postat av: sandri

åh usch för magkatarr säger jag.. vill pyssla om dig! min helg är helt proppfull :( men nästa vecka träffas vi och myser <3 <3 <3

2010-10-05 @ 21:59:21
Postat av: karin

Wie, jag känner precis samma! Det är jobbigt utan dig på jobbet, det märks.

2010-10-05 @ 22:18:11
URL: http://malinkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0