to be alone with you

mående: snorig, hostig och illamående. fy fään. har ätit mosad banan och druckit avslagen cola. allt för att få bort illamåendet men det sitter i! emma berättade att hon träffat flera stycken som varit hemma med magsjuka barn så förmodligen går det något. meeen, jag har för mig att när man blir magsjuk spyr man väl typ på en gång? man mår väl inte illa i några dagar och sen kräks man? isf borde inte det här vara någon magsjuka. UUHHH! stannade iaf hemma från jobbet idag. onödigt om jag åker dit och smittar ner alla andra liksom. hoppashoppashoppas att jag kan åka i morgon iallafall. skulle liksom behöva frakta lite grejer från emma till lägenheten så jag inte behöver ta allting på torsdag.

har ägnat hela dagen till att sova, kollat på dåliga serier, gått till affären faktiskt för att få i sig lite frisk luft och kollat på grejer till lägenheten på internet. fan vad mycket grejer jag kommer handla så fort jag flyttat in! vill ha allt!!

på torsdag kommer alltså mina föräldrar med ett flyttlass till lidingö. min säng, matbord, stolar, byrå, hyllor osv kommer komma på plats och på lördag ska vi åka till ikea för att köpa sånt som behövs. bäddsoffa tex. rooligt! jag längtar efter dem så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den går nog tyvärr vännen. jag hade den förra helgen så jag tror nog att den kommit till huvudstaden med :(

2010-10-04 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0