tur i oturen

jag måste bara säga tack till mina underbara föräldrar. tänk om de inte hade kommit ner just nu? då hade jag behövt klara allt det här själv. de diskar, de packar upp, de bär, de monterar, de slänger sopor, de handlar osv. allt medan jag ligger i sängen och kvider. helt otroligt. ingenting hade liksom fungerat om de inte var här just nu. tack tack tack tack!!

idag tvättar jag kläder. är besviken på tvättstugan, inte fräsch alls och jag förstår mig inte på tvättmaskinerna. trist. det tråkigaste i världen kommer alltså bli ännu tråkigare!

och just det, idag kommer soffan som vi köpte igår, det kommer bli sååå fint! kanske kommer upp någon bild om ni har tur då ;)

Kommentarer
Postat av: malin

HEJA BILDER!! :)))))

2010-10-09 @ 11:09:29
Postat av: mallan

hua, kämpa på gumman! dina föräldrar är allt braaa!

2010-10-09 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0